Öroninflammation.

Har varit hes ett par dagar, men äntligen ger det med sig.
Har låtit värre än en hes nittioåring. Haha.
MEN självklart så får jag öroninflammation istället. Japp. Kul?
Hatar det, hatar det, hatar det!
Inte skönt alls, känns som att örat håller på att ramla av. Haha.

Imorgon fyller jag år. Jajjemen. Gammal tant blir jag.
Usch. Har haft åldersnoja sedan jag var sexton. Lyckat va? ;)
Så idag har jag förberett några saker till tårtan. Duktig jag är.. Haha.
Zoofluff som jag ska använda som "spackel" och sockerpasta.
Jag älskar ju att göra tårtor, så det är allt bra. : )
Dock är jag ju inte så jävla haj på det. Traktortårtan kommer ni väl ihåg? Haha.
Det är roligare att göra, än vad jag är bra på det.
Men huvudsaken är att jag tycker att det är roligt. =)

jgfbv

Tänkte göra en enkel och vit imorgon. Kanske lite dekorationer förståss.
Men jag vet inte riktigt hur, det märker man imorgon. Om jag blir tillräckligt inspirerad av något.

Nä. nu blir det natten för mig.
Hoppas ni haft en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0