Jobb och prinsessan.

Nämen, två dagars uppdatering på raken. Med en dator dessutom.
Haha, det är inte dåligt det. ;)

Har snyltat min systers dator och internet över kvällen.
Lillgris sover och karln är och fiskar. Så något roligt måste jag väl få göra? ;)
Har även tvättid nu, suck! Jag hatar verkligen att tvätta. Men vem fan gör inte det?


Fick mitt arbetsintyg idag. Det gillas! :)
Så nu har jag ett jobb, även fast det bara är timvik. Men endå.
Någonstans måste man väl börja? ;)

Träffade brorsans fru på en kopp kaffe på hennes kontor innan jag gick på mitt möte/kurs.
Var trevligt, bestämde att de skulle hämta älskade stellabus imorgon istället.
När jag inte är hemma. Jag vill inte lämna min älskade prinsessa.
Jag vill inte behöva avliva henne, hon är så otroligt mysig och gosig.
Hon var min, på riktigt. Det var jag som stod på henne, jag som gillar henne.
Alla andra tycker att hon är ful, men jag tycker att hon är bedårande, på riktigt.
Hennes fluffiga päls, som värmer en på kvällarna. Hennes otroligt gulliga jamande. Hon kan inte jama som en vanlig katt, utan blir mest ett svagt pipande.
Hennes fina ögon som tittar på henne. Och hennes lugn, det smittar av sig på mig.
Och när jag kommer hem imorgon, så finns hon inte här längre, hon finns inte alls.
Det gör så jävla ont i mig.

Även om jag inte haft henne så speciellt länge. Så är hon en del av mig. En del av min familj.
Jag är rädd för att släppa taget om henne. Men jag måste.
Tyvärr finns det inga alternativ. Finns inte någon som kan ta henne. Suck!
Jag har så dåligt samvete, stackars älskade stella, min fina prinsessa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0