Hos mamma.

Sitter hemma hos mamma nu, har umgåtts med min älskade tant L sedan jag kom igår ungefär.
Kvällen slutade på en bar och sedan hem till L för att sova.
Vaknade runt halv tio och åt frukost och snackade.

Sedan åkte vi hem hit till mamma, åt pizza och hade det gott. (Nej, jag var inte bakis. Haha)
Efter det åkte hon hem. Vi resonerade så att det skulle bli tidig kväll för oss bägge två.
Men ofta man kommer i säng i tid ändå då? Haha. Man fastnar ju alltid här vid datorn. Hehe.

Och jävlar vad skönt det är att vara hemma hos mamma och co.
Men ett rent helvete att vara utan älskade lillgris. Jag hatar det. Hatar det. Just det.
Jag gillar det inte alls. Ångest ångest ångest! Suck! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0