Glädjespridare.



Undra hur många gånger jag får komplimanger av min underbara son, per dag!? Egentligen.
Han är nog den sötaste/underbaraste ungen som finns. Han skänker så mycket kärlek omkring sig.
Morgonen började med att han väckte mig med pussar och berättade för mig att jag är så fin när solen lyser på mig. Vad får han allt ifrån egentligen? Sötungen. <3

En miljon (Okej, det var att ta i. Men många gånger i alla fall.) har han sagt: Mamma, vet du en sak? och jag svarar nej. Då säger han: jag älskar dig.
Det är så jävla underbart att höra från sin lilla kille. =)

Jag provade en klänning inne på jc idag. Då sa han: Mamma, vad snygg du är.
Som sagt, han är nog den charmigaste (snart) treåringen i världen.

Jag är lycklig som har dig Lillgris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0