Fin dag.

Haft en urmysig dag idag. Det tackar jag för.
För humöret är fortfarande inte som det borde. Men, men.

Tog en dusch med Lillgris och sedan skulle vi gå till kiosken, för att köpa glass.
Precis när vi är påväg att klä på oss, så kom tant L på besök.
Så hon fick hänga på till kiosken. Promenaden var svettig och det var mycket folk.
Lillgris fick en kula med glass och fick hälsa på sin mormor, som jobbade.

Efter det gick vi till affären och köpte en stor glasslåda.
Sedan gick vi hem och kokade kaffe och åt glass.
Finaste karln kom och pussade på mig och sedan åkte han och broder J iväg.
Då åkte vi hem till tant L, kollade på hennes fars gamla traktor. Gissa om Lillgris gillade det? ;)

dshf



Efter det, så snodde vi med tant L's mamma och gick och badade.
Det var nästan så jag tyckte att det var varmt i vattnet. Men bara nästan.
Lillgris fick vatten i ansiktet, saltvatten var inte gott konstaterade han snabbt. Haha.
Efter lite badande och busande på stranden, så skjutsade tant L hem oss.
Åt mat och satt och var allmänt sega en stund.

Sedan vart det läggdags för en liten gris.

Efter det så tog jag och L fram barnasinnet i oss och tillverkade egen tvål. Haha!
Skojsigt. :)

Så dagen har varit riktigt bra idag faktiskt. Trots humöret. ;)
Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0