Varit seg

Hoppsan. Har inte orkat skriva idag (igår).
Har inte orkat göra speciellt mycket heller.
Gick och la mig bredvid Lillgrisen imorse, bara det att han var pigg och det var inte jag.
Gick upp och satt och halvsov medan han åt frukost.
Sedan kom karlns mor och drack kaffe. Trevligt.

Sedan städade vi upp Lillgrisens leksaker. Och sedan åkte han till sin pappa.
Varenda gång han åker ifrån mig, känns det som en del av mig fattas.

Sedan gick karln och hans bror bort till deras mamma. Och jag la mig för att vila.
Kollade på Casper, den är sötare än jag mindes den! : )

Sedan städade jag toaletten, eller ja. Hela badrummet faktiskt.
Så lite nytta har jag gjort. ; )

Åt och satt vid datorn, sedan tog jag mig en cider och gick hem till sz.
Satt där och var social och skrattade lite grann.

Och nu kom jag hem för över en timme sedan.
Sitter och mysdricker grogg och kollar på när karln och hans bror spelar tvspel.


Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0