Op. Sängläge.

Dagen har till större del spenderats i sängen.
Var ju och festade igår, dock regnade det och eftersom det var 22 på harrys, så orkade jag inte ens försöka komma in. (Jag fyller ju 22 i år.)
Så kom hem strax innan halv ett, när de andra gick till krogen.
La mig framför datorn och pratade en sväng med finaste karln i telefonen.
Somnade strax efter tre skulle jag väl tippa på. 
Vaknade första gången klockan sju, släppte in katten och la mig i sängen.
Vaknade till och från hela förmiddagen, dörrknackning och tillslut la jag mig vid datorn.
Det vill säga, jag låg kvar i sängen och var inne på facebook samtidigt.

Runt tre gav jag upp sängen, tog bort gårdagens smink och tog på mig kläder.
Gick hem till sz och väckte henne. Kokade en kopp kaffe åt oss och satt och tjötade skit till klockan fyra.
Då gick jag hem för att Lillgris kom hem från sin far, hämtade väska och sedan traskade vi och mötte upp
sz igen.
Gick till affären och handlade lite nödvändigheter.
Gick hem och gjorde i ordning kvällsmat, åt och mös med Lillgris.
Sedan hoppade han i säng och ja. Sedan hamnade jag här i sängen igen.
tfjhn

(Den nya ringen, färger är inte riktigt som den är i vanliga fall. Babyrosa är den exakta färgen. Underbar.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0