Solen skiner igen! :)

Jag måste nog ha världens underbaraste son. :) (Nej, så säger inte alls alla mammor *ironi*)
Idag vaknade han inte fören kvart över nio, så skönt eftersom att tiden sprang iväg igår. Klockan vart mycket innan man hamnade i sängen. (För att sova alltså, hahah)
Jag och Karln fastnade framför datorn nämligen. ^^

Och idag skiner solen lika mycket som igår. Härligt!
Så idag SKA vi gå ut och mysa i snön. Så är det bara. Haha.

Just nu gör vi inte mycket, eller ja. Lillgrisen spelar gitarr och kollar på mora träsk i sitt rum.
Och jag sitter vid datorn, framför tvn och dricker morgonkaffe. Min karl var ju så söt inatt och gjorde iordning kaffebryggaren, så det bara var att trycka på knappen. Sötnöt!
Skrivit en lapp hade han igen också. Det gillas! <3
Jag älskar dig min fina karl, du är så jävla underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0