Sjukling.

Passar på att skriva lite medan Lillgrisen sover middag.
Lillkillen är sjuk, med massa feber. Så gnällig och klängig.
Förstår ju jag med, jag blir fortfarande lika ynklig när jag blir sjuk. ;)

Så idag blir bara en mysdag. Tant L skulle komma förbi och då ska jag fixa så hon har en fullmakt på apoteket åt mig. Eftersom jag inte kan ta mig någonstans idag och jag inte har några tabletter kvar.
Sen får vi se om hon skulle klippa mig också. :)

Fick mina clips igår nämligen, tråkigt nog var de mörkare än jag trodde att de skulle vara. : (
Men, men..
Färgade håret igår också, så nu har jag... svart hår. Hmm. Känns konstigt.
Men, men. Vänjer mig nog. : P

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0