Inte hänt mycket.

Idag har det inte hänt mycket.
Vaknade av att en bajsblöja behövde bytas. (ja, självklart inte på mig då.)
Sedan har jag bara segat, Tant L kom hit och drack kaffe innan jobbet idag.
Men annars ingenting.

Målade naglarna på snuttan och mig själv. Hon skulle nämligen på tjejfest ikväll.
Och lillebröderna är hos kompisar, så är relativt lugnt i huset nu.
Bara en terrorist (Lillgrisen) och plastpapps och jag hemma. Och fulhunden.
Mamms jobbar och kommer hem ikväll. Så ja. Det är rätt lugnt här nu.

Nu sitter jag med en kaffekopp intill mig (Ovanligt?) och bara segar.
Funderar på om jag ska kolla på film och äta popcorn ikväll. med ansiktsmask dessutom! :)

Nu har jag inte möe mer att skriva. ^^
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0