Dagen.

Sådärja. Nu kan jag berätta om dagen.
Dagen började med att jag vaknade av mina småsyskon. De är i en sådan där härlig ålder, där man tycks bråka om allt och ingenting. (Jag har själv massa äldre syskon, så ja. Jag vet hur det är.)
Så var ett liv utan dess like från de där gapjönsarna.
Låg kvar i soffan och bara väntade på att Lillgris skulle vakna, han kom upp efter ett tag och mös en stund.

Sedan gick vi upp och åt frukost och drack morgonkaffe. :) Som det ska vara med andra ord. Förträffligt.
Sminkade mig och klädde på mig, fixade håret och kollade samtidigt på mitt älskade tre kronor. Måste dock snart fixa fram en ny säsong. Säsong... nio eller tio måste det bli då.... Kommer inte riktigt ihåg. ^^

Sedan kom Tant L och hämtade mig. Hade en barnledig dag idag faktiskt.
Åkte först och fikade med en gammal vän, jätte trevligt! :) Får vi göra om snart.
(Det var undertiden som Tant L var på vinprovning på sitt nya jobb.)
Sedan åkte Tant L och jag till ett shoppingcenter och spenderade HELA eftermiddagen där. Tiden bara flög förbi. Hade dock förbaskat trevligt.
Hittade ett par... skor, som jag skulle vilja ha. Ovanligt va?
Men nej, nu ska jag inte tjata om mer skor på ett tag... tror jag. ; )

Kom hem efter Lillgris gått och lagt sig, så kastade mig in i sängen och pussade på honom. (Nej, han vaknade inte. Otroligt svårväckt liten kille)
Drack kaffe med Tant L och S-lille. Trevligt!

Sedan åkte de hem och jag hamnade här.
Så ska tvätta av mig sminket och kasta mig i säng (Läs. Soffa) och glo på de sista avsnittena på den säsongen av tre kronor.

Hoppas ni har haft en lika bra dag. : )
Bye.

 

gdgdf


(Ett stycke fulhund. <3 )

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh det är sån där hund som är lite ful men som gör att han blir så söt ändå haha hoppas du tog den kommentaren positivt :)



min kille är snart 5 månader ^^

händer i helge nför dig då?

2011-01-21 @ 09:57:46
URL: http://candyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0