Dag 9.

Dag 9 - Bild på mig och min bästa vän.

gf
Min son är den jag älskar att umgås med. Den som skänker mig glädje och lycka. Samt kärlek.

Samtidigt är min karl också min bästa vän, fast på ett annat plan. Han kan jag alltid vända mig till om det är något. Han är den jag vill leva ihop med, resten av våra liv. Med honom är jag trygg.

På ett annat sätt är min mor och mina syskon, mina bästa vänner. De finns alltid där när jag behöver det. De ger mig goda råd och älskar mig för att jag är jag.
Och på ett annat sätt är Tant L min bästa vän. Hon finns där när jag är ledsen, när jag är glad. Henne kan jag ringa mitt i natten om jag är ledsen och vi finns där för varandra bägge två.

Och även JSL är min bästa vän, trots att vi inte pratar längre. (Vad det nu än var som gick snett.) Han är den som vet allt om mig och även lite mer där till. Tråkigt att han inte längre vill vara vid min sida.


ja, det finns många fler jag skulle kunna räkna upp.
Vad är egentligen en bästa vän och vad kan man klassa som just bästa vän?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0