biblioteket.

Fin förmiddag. Somnade väl runt fyra-fem imorse. Gick upp strax innan tio.
Mams var snäll och hade Lillgrisen tills hon skulle börja jobba.
Tant L kom hit och åt frukost och drack kaffe dessutom. Mysigt! :)

Nu sitter jag även här med min kaffekopp, Lillgrisen sover och Tant L åkte hem förut.
Men innan Lillgrisen gick och la sig var vi på biblioteket en sväng. Det gillade han.
Vi satt och läst kissboken, han gillade den. : )

Tant L lånade även en bok åt mig, Bree Tanners andra liv.
Så nu har jag något att läsa ikväll. : )

hoppas ni får en bra dag. :)
Bye

Kommentarer
Postat av: Classy - ung mamma till Milo ♥

Tack du! Jo dom är ju det :) Skönt att det är bra, samma här :)

2011-01-18 @ 00:40:31
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: DIESSEL

sv: ja skorna är skitsnygga :p

synd att jag är apkass på att gå i högklackat haha

2011-01-19 @ 13:19:31
URL: http://candyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0