Morgonkaffe.

Sitter och dricker morgonkaffe. Behövs verkligen!
Somnade inte förns efter fem imorse. Fattar fan inte varför.
Vaknade dessutom åtta och låg och väntade på att Lillgrisen skulle vakna.
Trevlig natt? Nej.

Kollade klart på späck. Om den var rolig? Njae. Visst fnissade jag till någon gång. Men trodde den skulle vara roligare. Det vart för mycket helt enkelt.
Sen låg jag och skickade sms med syster I, hon jobbade så därför var hon vaken.
Somnade mitt i smsandet i alla fall. ^^

Nu sitter jag och kollar på tv, samt dricker kaffe.
Lillgrisen sitter och leker och slänger ett öga på tvn då och då.
Ska snart ställa mig och diska. ovanligt va?

Ska dessutom göra sockerpasta idag. För på måndag ska jag och karln bjuda hans mor, hennes karl och deras söner (karlns lillebror och plastbror) på allahjärtansdagtårta. =)
Lägger säkerligen upp bild på hur den blev när det är klart. =)

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0