Idag.

herhyerhy

Den väntar på mig i duschen. (Tvålen alltså)
Idag har jag varit på möte, gick bra. Tror jag. :)
Sedan gick jag och hämtade sonen, som var hos karlns mor. Vi traskade hem till sz och drack en kopp kaffe.
Sedan gick vi ner till verksamheten och tog frukost där.
Sedan fick grisen världens utbrott när vi skulle gå hem, gick över efter en halvtimme. (Jag "vann". Vi kramades och det vart bra.)
Hem och kastade honom i säng. Skrev cv och skickade iväg. *Hoppas, hoppas!

Väckte grisen och gjorde iordning mat. Köttbullar, potatismos, lingonsylt och gräddsås. NomieNom!
Sedan gick vi hem till karlns mor och busade.
Sedan hem och äta kvällsmat och sänghoppning för en lillgris.

Nu blir det duschen för min del, Lillgrisen ska inte till dagis imorgon heller. 
Så blir en ledig dag igen! :)
(Han har ju fått svinkoppor, ser fint ut nu och såren har precis läkt. Men vill ha honom hemma tills det är liite finare.)

Nej. Duschen var det ja! =)
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0