Hela dagen.

Jag har så förbaskat ont i ryggen, jävla mensvärk!
Dock har jag inte varit ett hemskt mensmonster den här månaden.. (Inte som jag märkt av i alla fall.)
Och det är ju skönt för omgivningen. Haha. : )

Började dagen klockan tjugo över fem med att lägga mig på soffan. Skulle egentligen ha gått till dagis med Lillgrisen och sedan gå till verksamheten, men tröttheten tog överhand. Så somnade om.
Vaknade runt nio och väntade på att Lillgrisen skulle vakna.
Sedan åt vi frukost och mös och busade tills det var dags för middagslur och lunch.

Sedan busade vi lite till och sedan gick vi hem till karlns mor och var sociala. På hemvägen lekte vi i snön.
Efter det gick vi hem och insåg att vi behövde mjölk. Så vi tog vagnen (för ovanlighetens skull faktiskt, för han brukar få gå rätt mycket...) och gick till affären.
Sedan vart det pannkaksstekning och gräddvispning.

Sedan var det en trött kille som ville borsta tänderna och hoppa i säng.
Så det fick han.

Nu sitter jag och glor på tv, med den andra trötta killen. (Karln alltså)
Eller ja, han är och röker för tillfället. ^^
Men blir nog en tidig kväll ikväll, så man orkar upp och göra något vettigt imorgon.
Jag har stora funderingar på badhuset, men jag vet inte riktigt. : ) Det märker man väl.

Hoppas ni haft en bra dag.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0