En bra dag = )

Jisses, vilken dag!
Började morgonen med macka och gick sedan hem till sz.
Drack kaffe där och sedan gick vi och mötte upp verksamheten.
Var dags att röra på fläsket. (Som jag inte har.)

Zumba var otroligt kul. Jag hängde inte med för fem öre och skrattade åt mig själv många många gånger.
Koordinationsförmågan var inte som den skulle. ; )
Men jävlar vad kul det var.
Och tro det eller ej, men det var faktiskt skönt att röra på sig.
Trots att det är nästan sex år sedan jag gjorde något liknande. (Idrotten på högstadiet.)

Efter det gick jag till bowlingen och fikade.
Sedan gick Sz och jag ner på stan, kikade lite i affärer.
Vart ett nitarmband (billigt på barnavdelningen), småprover på mascara och läppglans. : )
Som sagt, billigt är gott!
Sedan gick jag hem och tog en lååång dusch. Med hårmask. Kokos. <3efdsfs

Sminkade mig och plattade håret. Sedan bar det av hem till sz igen.
Mycket trevligt.

Gick och beställde sallad åt mig och karln. Sedan gick jag hem.
Så nu är jag mätt och belåten. Slökollar på tv med min fina karl.

Hoppas ni haft en lika bra dag. =)
Mina ben känns halvdöda, undra hur de kommer kännas imorgon? ;)

bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0