Dag 20.

Dag 20 – Min favorit film

rdfhgbchdf

Jag har ingen favoritfilm. Jag älskar däremot vampyrfilmer.
Så ja, det finns massa olika som jag gillar.
Så ja. Jag väljer vampyrgenren iställlet för en film.

Grejen med vampyrer är så mystiskt, romantiskt, underbart.
Svårt att förklara det där.
Jag har sedan högstadietiden (vet inte om jag gillade det innan, kommer faktiskt inte ihåg.) älskat vampyrer.
Jag ville slipa mina hörntänder (och ja, jag är faktiskt faccinerad av det fortfarande) och intalade mig själv att jag var en vampyr. Kallade någon mig för människa, då vart jag förolämpad.
Vissa kommer säkerligen ihåg det. Haha!

Och nej, så överdriven är jag inte längre. Alla växer väl upp någon gång antar jag. ;)
Men vampyrer faccinerar mig fortfarande.
Elisabeth Bathory faccinerar mig och de "påhittade" vampyrerna faccinerar mig.


Kommentarer
Postat av: Maj

Vampyrer, jag kom ihåg att jag var rädd för dom. :-P men dom är coola, typ!

2011-02-28 @ 14:20:24
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: Myaraq - den där lilla svenskimån

Själv har jag aldrig riktigt fallit för det där vampyrandet. Huggtänder har jag förresten redan, 4 stycken.



HURRA VAD ROLIGT med fler med grönlandsblod! Varifrån kom din mormor? Hur hittade du min blogg? Är du intresserad av Grönland? Har din mamma några kopplingar till Grönland?

2011-03-02 @ 21:21:38
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0