Dag 18

Dag 18 – Vad jag åt idag.

Jag har ätit två ostmackor, till frukost.
En mango, till mellanmål.
Potatisgratäng med köttfärs i, till lunch.
En ostmacka, till mellanmål.
Potatisgratäng med köttfärs i, till middag.
Två mackor med hasselnötscreme till mellanmål.
En näringsdryck, till kvällsmat.

Och nej, vi brukar inte äta likadan lunch som middag.
Vart så mycket över bara och eftersom att vi kom hem rätt sent så fanns ingen tid till matlagning.
Såg nu att jag äter rätt många mål, eller ja.. Man ska väl äta något sådant?
Min dietist skulle i alla fall bli glad om hon såg det. ^^

Satsa på att gå upp i vikt?
Japp! Jag vill ha en fin kropp.
Och nej, jag tycker inte att den är ful nu, men den är.. benig! Haha.
Jag vill ha större rumpa, mer mage och täcka mina utåtstickande revben!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0