Oproduktivkänsla.

Haft en mysig oprudktiv/produktiv dag idag.
Känns som att jag inte gjort något. Asgött!
Men, samtidigt har jag fått massa gjort!
Tänk om man kunde känna så varje dag?
Började dagen med att spela Zuma, ovanligt va?
Diskade lite grann och kokade kaffe åt mig och Sebbelus.
Sedan spelade vi tvspel och tjötade masa. Medan adventsljusstaken lös bakom oss. :)
piugkhg

När han gick hem, så städade jag klädkammaren och hängde in lite grejer där.
(Karlns jackor, ingen idé att ha dem i hallen när han inte är hemma.)
Sedan vikte jag tvätt och la in det. Diskade lite i köket.
Busade med grisen och Jon när de kom.
Lagade mat åt oss och nu sitter jag här.
Ska fortsätta städa tänkte jag mig om en stund. Är lite slö nu efter maten bara. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0