Mysig kväll

Äntligen sover grisen och valrossen.
Inte lätt att få dem att somna när Zion är avundsjuk när jag är med valrossen.
Och valrossen brukar somna med någon i rummet, så det var ju bara till och lägga bägge två i samma säng tills valrossen somnade. :)
Sagt och gjort? De busade med ju varandra, så var ju inte det lättaste precis. Haha. =)

Vi har haft en mysig kväll.
De har busat och lekt jätte mycket med varandra. Sjukt kul att se.
Eftersom att valrossen är lite mer än ett år yngre än grisen, så har ju inte grisen tyckt att det varit speciellt roligt att leka med honom.
Men nu när valross börjat prata mycket mera och får ihop några meningar. Så har de skitkul ihop! =)
Kusinernastoj när de blir äldre kanske?

Sedan åt vi mat och tog det lugnt framför tvn efter det.
Julkalendern. =) Den verkar faktiskt mysig i år, så jag ska försöka se den när jag kan och hinner. =)
Om inte annat, så finns den ju på "playen" när jag har tid. ;)

Nä, nu ska jag gå å glo lite tv.
Se ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0