Luciafirande.

13december. Lucia.
Tiden rinner iväg och jag längtar till jul. Fast inte själva julen.
Jag längtar efter att se Lillgrisen helt lyckosalig och jag längtar till min fästman kommer hem.
Mina finaste pojkar.

Sitter nu och väntar på att syster L ska ringa och säga att hon är på väg hem.
Ska dit på en kopp. =) Som vanligt. ;)
Sedan blir det att hämta grisen.
Hem och äta mellanmål, sedan bär det av till dagis igen. För luciafirande.
Lyssna på all (falsk) skönsång. =) Ska bli mysigt.
Tråkigt nog är det bara jag från grisens familj som kan komma.
Men, men. Så är det. Och tråkigt är det att man inte får ta kort.
Men det får jag väl ta här hemma istället helt enkelt.

Dock ser han nästan ut som vanligt. Han är ju en skjortunge. ;) Haha.
Så skjorta och tomteluva. Han kommer väl säkert envisas med att ha på sig kavajen också. Haha.
Tokunge! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0