Julen

Har varken haft tid, ork eller lust till att skriva.
Har bara njutit av Julen med min älskade lillgris.

Den 23:de spenderade vi dagen med att bygga pepparkakshus och grisen fick dekorera den.
dfsf

Ett mycket ovanligt litet hus, men ack så personligt. Haha. :P

Jag spelade även bingo lotto, jag vann självklart ingenting. Vad annars?
Jag vinner aldrig på det, så vad hade jag väntat mig?

Den 24:de hade morgontomten varit på besök, så grisen fick lite paket.
Vi mös framför tvn på morgonen. Och sedan gick vi till syster på tomtegröt. Mums.
Vi delade ut lite paket och hade det mysigt till kalle anka.
Senare på kvällen kom morbror och hämtade oss.
Provsmakade skinkan och grisen fick lite paket och sedan var det sovdags för honom.

Kvällen spenderades med en julöl framför cakeboss på tvn. =)

Den 25:de kom lite av släkten till morbror (som alla år.) och vi åt julmat och hade det mys.
Tre galna ungar som sprang runt och busade och en liten bebis. Mysigt!

jghj

Jag gillar att jag har tre armar.  Fint.


Så har väl våran jul sett ut i stort sett.
Nu är jag trött på julen och ska snart börja packa ner alla julsaker till nästa år.
Pust!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0