Jobb! :D

Idag är jag mycket glad, hihi!
Imorse fick jag sms, ska jobba den 21:a! :D
Och nu fick jag ett sms och ska jobba idag!! Om typ en timme. Det gillas!

Så nu ska jag lämna grisen hos syster L. Så slipper jag ringa dagis i panik.
(jag vet att jag får det. Men bättre att han är hos sin moster idag, när hon ändå är ledig.)
Och när han lämnas på dagis imorgon, så får jag säga att det blir ändring av tid på onsdag! :)


Guuud. vad gött!

Grisen och jag har myst till frukost med adventsljusstaken tänd och även ljusgranen på bordet.
Så nu blir det att kasta på oss kläder och gå till syster och ta en kopp innan jobbet! =)
yurh
Bjuder på en tokbild på mig och grisen från lucia! :)

Kommentarer
Postat av: spiderchick

sv. jag har testat alla pepparkaksvarianter utom moussen. Är lite småtrött på det där nu ;-)

2011-12-19 @ 19:37:52
URL: http://spiderchick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0