Hos mammi.

Hos bästaste mamma nu. =)
Har haft fullt upp fram till nu, så därför har jag inte haft tid att skriva något. Haha =)
Kom hit igår eftermiddag/kväll.

Hann inte mer än att äta och smínka mig och sedan tog jag ett glas rosévin.
Sedan bar det av till kiosken med mor och pp (plastpapps).
Lyssnade på trubadur och drack cider och vin.
Riktigt trevligt hade vi!

sdgdsgsf
(Skål!)

Och när jag vaknade imorse, så vart det upp och äta frukost och klä på sig.
Sedan åkte jag till ikea med systrarna Karlsson och Daniel.
Riktigt trevligt att få komma ut lite. Hatar ju att bara sitta still när inte Zion är hemma.
Man slipper alla jobbiga tankar om man är ute och gör saker! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0