Fin dag med tvillingarna =)

Haft en mysig dag med tvillingarna idag! (Småsyskonen alltså.)
Vi har ätit äcklig mat, som ingen av oss ville äta upp.
Hämtat paket på posten (Julklappar till karln och syster L!) och handlat "Fredagsmys".
Ungarna hade skitkul på all is till och från affären, själv börjar jag väl bli gammal och grå. Så jag förbannade mest isen. haha. =)
Vi åt lite snask till julkalendern, samt spelade ett spel. (Riket)
Myst med ormarna i massor. (Snuttan är het salig i de små liven. Haha.)
Jag hann även med att slå in julklappar och diskat! Duktig jag är. ;)
Gjort iordning polkagrädde till imorgon har vi också gjort. (Vi ska göra cupcakes.)

Vid åtta kom syster och snulade förbi på en kopp vatten och en smörgås.
Ungarna drack varm oboy och jag drack min älskade chokladcappucino! NomNom.
Fånade oss en stund innan syster gick hem.

Ungarna har även kollat på Edwars Scissorhands. Underbart.
Första gången de såg den och de verkade gilla den! =)
Första gången jag såg den, var jag också tio år och sov hemma hos syster L.

Nu sover ungarna som stockar och jag sitter och äter ostkrokar och godis. NomNom!

Hoppas ni haft en bra dag ni också.
Bye :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0