Barnvakt. Igen. =)

Fick pratat med min fina karl förut. Jävlar vad jag saknar tryggheten i hans armar.
Men hans röst lugnar ner mig, så just nu mår jag helt okej. :)
Du är så jävla underbar M. Du är min drömprins och jag älskar dig nu, då och i framtiden.

I övrigt har jag hunnit med en del faktiskt.
Lämnade grisen på dagis imorse, de skulle baka pepparkakor. Mysigt! =)
Sedan gick jag hem till syster och spelade spel (riket) och drack kaffe. Myspys det å!
Sedan åkte vi till Willys, Lidl, Tattarvara (där jag förövrigt köpte mig en billig julgransfot.) och Ica Maxi.

Inne på IcaMaxi funderade jag på vad min brorson ska få i present.
Jag är nämligen inte hemma under hans födelsedag, så jag tänkte fira honom idag när jag ska vara barnvakt istället. :)
Men ungen har ju ALLT, och det han inte har. Det ska han få i present/julklapp.! ;) Hahaha.
Så var svårt. Han fyller ju två, så allt passar ju inte honom direkt.
Plus att han gärna "gör BANG", och det blir ganska så trasigt då. Om det inte är bra kvalitet. Haha. Busvalross. <3
Men tillslut hittade jag och syster en bra present.
Vi skrattade som tusan.
Det är ju såhär att ungen är galen i frukt. Så köpte en Banan, ett Bananfodral och en Banandelare. Haha.
Så då har han att kladda med i alla fall. Och det tror jag ju inte någon har tänkt att ge honom i present.

Men ganska bra idé ändå va? ;) Haha.
Plus att den kan ju vara användbar lääänge. =)
gfhgffh
(fasters fina valross, sist jag var barnvakt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0