Finemang =)

gfehg




Har haft två fina dagar, eller ja. två fina veckor kanske man ska säga?
Var ju förkalas i måndags, inför det stora kalaset i tisdags.
Oj, oj, oj. Tur man fixat barnvakt. ;)
Spriten och skratten flödade. Med fina vänner och familj.
Samma bägge dagarna. Så nu är det nyktert ett tag framöver som gäller. ;)

Har haft så jävla roligt. Uggling är min nya grej förresten.
Fast brorsan tog och däckade i ugglingställning på dass. Trots plast, så kanske vi är rätt lika ändå? ;)
Han kör det sovande och jag kör det i vaket tillstånd. Haha.

Men nu längtar jag hem, hem till min lägenhet.
Få i ordning på det som är i oordning. Klappa mina fina ormar och förhoppningsvis jobba.
Ska på föräldramöte på Lillgris dagis nu framöver har jag för mig, osäker på vilket datum det var men. :)
Han börjar i alla fall sista Augusti. Det känns riktigt bra.
Både för han och mig, skulle jag tro. Mest för honom dock. Haha.
Få leka med andra barn, istället för morsan liksom. ; )

Men nej, nu blir det nog sängen och invänta karln i mitt liv.
Godnatt. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0