Soligt.

Sitter nu och försöker vara tyst när jag skriver.
Vilket för mig inte är så lätt. Jag har alltid haft en tendens till att slå ihjäl tangentbordet, medan jag skriver. ;)
Sitter i samma rum som Lillgrisen sover i, han ville att jag skulle sitta här medan han somnade.
Men nu har han somnat, gosekillen. Så jag ska strax smyga mig ut.
Eller ja, inte för att man behöver smyga när han sover. Det är skönt! :)

Vi har haft en riktigt fin dag idag. Solen har sken och fåglarna kvittrade. (Dock hade jag klarat mig jävligt bra utan fåglarna.)
Vi var på långpromenad, eller ja.. Långpromenad för en liten kille, med korta ben. :)
Kollade lite i skoaffärn här i byn, fanns dock inget att ha. (kanske tur det??!) Sedan gick vi och handlade.
Åt middag och fixade cupcakes. Mumsigt! :)
Fast Lillgrisen var så trött, så han orkade inga cupcakes. (Han var alltså supermegatrött)

Sen har vi inte gjort så mycket mer. Jag ska strax springa ner och kolla om det finns varmvatten, så man kan ta en dusch. :) Mer än det vet jag inte. ^^

y5e6

En liten söt abborre, som fick simma tillbaka till de andra. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0