Soligt.

Hade en fin eftermiddag/kväll igår.
Satt ute med en kopp kaffe, medan Lillgrisen cyklade på sin trehjuling och sparkcykel.
(Ja, jag ska försöka få råd att köpa en riktig cykel åt honom nu i vår.)

Sedan vart det in och göra iordning honom för kvällen.
Efter han lagt sig tog jag en dusch och sedan la jag mig och läste.
Somnade som en stock med boken i handen och med kläderna på.
Sedärja. Kanske vart lite utmattad av gårdagen? Haha. :)


Nu sitter jag och ska snart sätta på kaffet. Sedan ska vi ut i solen idag igen.
Solen skiner som bara den idag med. Det gillas! :)
Fast först kanske jag ska gå ner och slänga i en maskin med tvätt? Så kan man kanske hänga ut den när det är klart. :)


Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0