Skitmysig kväll!

Hade en skitmysig kväll igår. :)
Började dagen med att tända i pannan, för första gången i mitt liv. Helt själv.
Dock gjorde jag tydligen inte riktigt rätt, men eld vart det i alla fall. Och det är väl huvudsaken? Haha. :)

Sedan tog jag mig en skön dusch och gjorde mig fräsch. Rakade ben etc. :)

Efter det så högg jag och karln upp pallar. Så det finns ved. (Tror att vi ska fortsätta idag.)
Sedan hoppade karln in i en dusch och jag tog fram kläder åt oss. (finkläder)

Åkte och kollade på en lägenhet, den var helt okej. :)
Sedan åkte vi och åt på en mysig resturang. helmys var det! :)

Beställde en Apple sour martini, innan maten.
Sedan till förrätt beställde vi en tallrik som var menad att dela på! Hur mysigt var inte det då? :)
Till varmrätt åt jag grillad kycklingfilé med tzatziki och potatisklyftor. Urgott.
(Och nej, jag vill inte ha något mer komplicerat än så. Bättre att jag beställde något som jag visste var gott. Haha.)
Sedan var vi proppmätta, så vart ingen efterrätt. Och det gjorde absolut ingenting. För annars hade nog all mat kommit upp igen. Haha. :)



Åkte hem och satt oss en stund vid tvn och drack en varsinn bacardi pineapple.
Efter det stenslocknade vi.

Så som sagt. En helt underbar dag.
Tänk att två år kan gå så fort. :)

gfdg


(Bilden har inget med inlägget att göra. Mer än att den är mysig och att jag hade en mysig dag den gången också. Haha.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0