Köttbullar i näsan?

Sitter nu med första koppen kaffe och njuter av den.
Lyssnar på köttbullar i näsan om och om igen dessutom, mindre njutningsfullt. Haha.
Men Lillgrisen gillar den och det är ju huvudsaken! :)

Sitter och funderar på vad vi ska hitta på idag.
Det jag vet är att vi ska bära in pallarna som jag och karln sågade upp igår.
Så kanske jag och Lillgrisen sågar upp det sista också, finns inte så mycket annat att göra här. Haha.

Har gått igenom källaren och kollat på mormors och morbror K's gamla saker och hittat flera kartonger med saker jag ville ha. Haha. Frågade självklart morbror J om det var lugnt. Och det var det. :)
Hittade även en massa böcker som jag vart överlycklig över.
Har letat efter mormor gråter och andra texter av Jonas Gardell. Samt en till bok av honom.
Och Bram Stockers Dracula. Åh vad jag vart glad! :)
Så nu har jag att läsa. =D


Nej. Nu ska jag dricka upp min kaffe kopp och busa med den lille. :)
Bye.


khbmvh
(En gammal bild på mina ögon)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0