Glad påsk

Jag vill börja med att önska er alla en Glad Påsk. Hoppas ni har haft det bra. :)

Jag har det helt okej, eller ja.. Just nu är det väl inte helt hundra.
Lillgris är hos sin pappa för tillfället och kommer inte hem fören på lördag.
Jag mår skit rent ut sagt. Jag vill inte vara ifrån min gris.

Men. men.

Annars är det okej i alla fall. Dagen har vi spenderat hemma hos pappa på middag.
Var mysigt.
Sedan vart det hem och greja med veden. Som vanligt. Haha.
Väntar nu på att karln ska ha duschat klart, så jag också kan ta mig en dusch.
Blir lite sketen av att stå och kånka på massa stubbar å grejer. =)

Imorgon åker vi hem till broder igen. :) Karln och han ska riva en altan och sådär.
Själv blir jag barnvakt åt fasters lilla gose valross. Ja, jag är faster. Visst låter det gammalt? ;)

nbncvcv



(Påsken till ära bjuder jag på en bild som lillebror Nila ritade för något år sedan.)

Kommentarer
Postat av: Maj

Glad påsk till dig med, (lite försent kanske) men ändå!!

2011-04-25 @ 08:39:33
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0