Full fart!

Fy fan, jag är helt slut! Haha.
Började dagen med havregrynsgröt, sedan vart det ut med kaffekoppen och bära ned ved i källaren. (Pallarna som jag och karln sågade upp igår.)
Gick över till grannen och frågade om jag och lillgris fick kolla på när han bytte däck på bilden. Och det fick vi.
Lillgrisen tycker ju att sådant är hur intressant som helst. Frågade en massa och studerade.

Sedan gick vi in och gjorde iordning lunch. Och sedan la sig Lillgrisen för middagsluren. :)
Då passade jag på att steka i solen en kvart, med sedan gick jag ner i källaren och tände i pannan och hängde upp tvätten.

Lillgrisen vaknade och vi åt en risifrutti till mellanmål. Sedan ställde jag mig och diskade.
Efter disken så vart det dammsugning och golvtorkning. (PÅ KNÄ, MED TRASA!!)

Och nu är jag helt slut. Förståligt kanske?
Haha. Jag som alltid är så lat. ;)

Tänkte sätta på kaffe och gå ut en stund med lillgrisen innan det är dags att laga middag.
Pust! Som sagt. Helt slut! ^^


 ngfhg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0