Vill sova.

Jag skulle egentligen velat sova nu, som ni säkert förstår från inlägget nedan så har inte min sömn varit den bästa inatt.
När jag väl har sovit har allt varit en enda stor mardröm. JAG HATAR DET!
Men ikväll slipper jag förhoppningsvis sova ensam, karln skulle ju komma hem idag. Skönt!
För nu är jag så jävla trött på ångest och mardrömmar.
Jag går som i en dimma, på autopilot om dagarna. Inte okej!
Men jag fick i alla fall tummen ur och diskade igår. Duktig jag är då. Haha.
Jag har ju tappat motivationen till det mesta, så allt går så trögt och segt.


Om jag är sugen på att promenera till dagis och verksamheten om en kvart? NEJ.
Men sånt är livet på en pinne, bara att masa sig ut i det kalla vädret.

Kommentarer
Postat av: M:et

SV:hahaaXD verkligen så!

2010-09-30 @ 14:11:05
URL: http://disgustingqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0