Verksamheten

Sitter nere på verksamheten nu, men var på väg att springa härifrån förut. Haha.
Jag hatar all jävla prat om politik, valet osv.
Kom in i en liten diskussion förut, men nej. Jag anser att folk inte har med mina åsikter att göra.
Jag gör inte världen bättre, för att jag sitter och diskuterar med folk som har olika åsikter som jag.
Jag är inte bra på att diskutera, då jag höjer rösten och blir arg istället.

Så. Nej, men jag gick därifrån och kopplade av med ett pussel. Så...
Det vill säga. SNÄLLA, låt bli att fråga mig om det där jävla valet.

 

Annars har jag inte gjort mycket idag.
Sovit mindre än tre timmar, hade enbart frukost åt Lillgrisen hemma, så fick nöja mig med en näringsdryck.
Fick pengar idag, så ska fylla på kylskåpet när jag slutat idag.
Får se om jag har sådan tur att jag slipper ta omvägen till dagis, karln kanske kunde hämta honom. =)
Isåfall kan jag gå direkt till affären, när jag har slutat alltså.

 

mbv

Köpte förresten den där mascaran jag pratade om.
Hoppas på att den är bra nu. =) Bättre än inget antar jag i alla fall. ;)

Nej, Skriver väl säkert mer senare idag. Kanske. Hahah.

Bye.


Kommentarer
Postat av: Julia

SV; Okej, och jag respekterar att du inte vill berätta!



Haft en bra dag? :)

2010-09-20 @ 17:11:08
URL: http://juliakjellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0