UNDERBART!

jgfbv
Nu är dagen slut och vilken dag det har varit!
Stressade med tårta, paket osv. Men vilken underbar dag. <3

Jag och Lillgrisen tog sovmorgon till ungefär halv tio. Myspys i soffan, så vi somnade. Haha.
Egentligen gick vi upp vid sju, men bägge två stenslocknade i soffan. Haha.
Åt frukost och öppnade ett paket. Duplo!
Sedan kom karln upp och de gick till affären.
Passade då på att göra klart tårtan. (Se ovan)
Vart kanske inte det snyggaste, men första gången jag använder och gör sockerpasta, så är rätt nöjd i alla fall.

Sedan åkte vi till badhuset och badade under eftermiddag. Killen älskar ju att plaska i vattnet, åka vattenruschekana och doppa huvudet. Haha. Tokunge! Hörde att det var andra föräldrar som var imponerade på att han åkte ruschekana och tyckte det var roligt att vara under vattnet med huvudet.
Gissa om jag blir stolt då? ;)

Sedan vart det hem och fixa ordning för kalaset.
Var mycket trevligt, tårtan var fruktansvärt söt, haha. Och jag vart så mätt, så jag inte orkade äta några muffins.
Lillgrisen öppnade "miljontals" paket. Och sådär.
Lekte en stund.

Sedan var det dags att borsta tänder och hoppa i säng.
Han måste varit trött, för han slocknade på en gång. Haha.
Men det är nog inte ens i närheten av vad hans mor är (det vill säga jag).
Såhär mycket har jag inte stressat någon gång tror jag, men mödan var värt det!
För han har varit jätte glad hela dagen! <3

Nu ska jag ställa mig och diska upp från kalaset.
Bye.

Kommentarer
Postat av: Mams

Så fin! Mormor saknar sitt grodlår...

Och Grodmamman...

2010-09-16 @ 20:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0