Tvättid

Jag är förträffligt trött. Inte så konstigt kanske.
Håller just nu på och tvättar, eller jag väntar på att maskinerna ska bli klara.
Inte så lyckat att vara ensam med Lillgris nu när han sover i "stor" säng och samtidigt springa upp och ner i källaren.. Hmm. Gick bra nyss i alla fall, så jag får hoppas på att han inte irrar runt nästa gång jag går ner heller. ^^
khjk
Idag var jag och lämnade grisen på dagis, sedan gick jag ner på stan och inhandlade min efterlängtade bok.
Bruce Dickinson! Jag gillart. Så kan jag inte sova ikväll, så vet jag ju vad jag kan göra. ;)
Köpte även lite risgrynsgröt på tub, purjolök/potatissoppa och chips. Så nu har jag och mysa mig med. Haha.
Märks det att jag håller på att bli ett jävla mensmonster snart igen? Hahah
Blir sugen på allt möjligt, ryggen brakar snart känns det som och humöret åker (OM MÖJLIGT!) än mer upp och ner.  Och för att inte tala om tuttarna! Jag tror de sprängs snart, suck!

Ibland hatar jag att vara kvinna! hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0