Tvätt

Ska vika all tvätt nu. Suck!
Diskade även nyss ett berg av disk.
Tar aldrig städandet och stökandet slut? Jag håller i alla fall på att ta slut.
Orken finns inte, men jag måste. Jag hatar när det ser förjävligt ut. Jag får panik.
Och nu tänker ni "varför gör inte karln det?" Nej, för jag vill ha det på ett visst sätt. Och då är det bäst att göra det själv.
Så ja, jag får väl skylla mig själv antar jag. ;)
Lyssnar på EMD (Ja, jag vet. PINSAMT!) Men jag gillar deras version av Save tonight. Den är fin.

Nej. Nu kallar femtio kilo tvätt på mig.
Bye.

Kommentarer
Postat av: issa - rappare och låtskrivare

sv: hehe okej :D ja kom nyss hem från ett möte =D

2010-09-13 @ 15:35:27
URL: http://issabellek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0