Stressa!

Stressa, stressa, stressa.
Varför stressar jag? Jag har väl all tid i världen?
Hastade iväg till affären förut, tog Lillgris med mig.
Lite småpilligt att köra vagn, samt försöka köra en sådan här kundkorg som är smäck full i grejer.
Lillgrisen ville inte gå hem, så han fick sitta på en kassa med mjölk i vagnen. Lyckat. Men, men.

Nu håller jag på med disken, så det blir klart innan maten är klar. Dock har jag jävligt ont i två av mina fingrar, brände dem mot en platta igår! Klantiga jag som vanligt! Inte skönt med diskmedel i!

Mat håller jag också på med. Kyckling och bulgur ska det bli.
Men tänkte hälla matgrädde på kycklingen om en stund. Samt att jag har skurit upp lite morotsbitar, som ska ligga i ugnen och gotta till sig.
Får duga för idag i alla fall.

Sedan klockan sex ska jag gå till dagis ju. Om jag är sugen på det? Njae.
Är i och för sig första föräldramötet jag går på, så ja. Det får duga. ^^
Vet ju inte vad jag har att vänta mig. Men det blir nog bra.

Nej, nu ska jag diska klart.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0