Snark.

Damn vad trött jag är, kunde ju inte sova inatt.
Har legat och kollat på djungel george, farsan och bröderna karlsson.
Ingen av dem var speciellt bra, djungel george är ju bara så söt dock. Haha.

Nu leker Lillgrisen i sitt rum, gungar på den där plastgrunkan skulle jag tro.
Han var dessutom jätte duktig inatt, vart arg på sin mor bara som inte kunde somna och få någon ro.
Han ville ju ligga och mysa i sängen, men det gick jag inte med på. Var så rastlös.
Är svårt att sova utan karln. Har ju sovit bredvid honom nästan varje dag i snart 1½ år!
Inte konstigt att det känns tomt och konstigt.
dsf
Ååh, smög mig in i Lillgrisens rum och kollade vad han gjorde. 
Han satt och lekte med duplo i lugn och ro. Han såg mig inte, så jag smög tillbaka.
Mitt mammahjärta smälter, så söt är han.



Nu ska jag snart slänga på mig lite smink. Ska gå till dagis vid 11.
Sedan blir det ner på stan och kolla efter en bok kanske, har inget annat för mig.
Ikväll blir det tvättning som står på schemat. Tråkigt men sant.
Idag ska jag dock komma ihåg att köpa en fet stor godispåse och hoppas på att tre kronor säsong fem är färdig och se på! :)
Ja, jag har plöjt igenom fyra hela säsonger. haha. Men ja, jag gillart!
Har ju måånga fler säsonger att se fram emot! ;)


Bye.

Kommentarer
Postat av: M:et

SV: Verkligen jätte äckligt med de rosa.



Blä, de måste kännas hemskt, kunde han inte bara förstå att det blir bättre av medecinen. Men det är ju svart att förtså.. :(

2010-09-27 @ 15:51:33
URL: http://disgustingqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0