Slö

Efter jag gick med Lillgrisen till dagis idag, så gick jag hem.
Ringde min handläggare och sa som det var. (Att jag mår uselt när det är höst och att jag behövde sova)
Jag skulle kunna sova hur länge som helst och konstant om det så var. Men sov tills karln gick upp och sedan åkte vi och hämtade Lillgris och lämnade papper på soc.
Nu sover Lillgris middag och karln är iväg, själv funderar jag på att gå och lägga mig jag också.
Jag är omotiverad till att göra saker, jag har ingen ork till något.

Men självklart låter jag det inte gå ut över Lillgrisen, det är bara att le och se glad ut.
Göra saker tillsammans med honom som man brukar.
För jag vägrar låta något gå ut över honom.


Hoppas ni har det lite bättre än mig!   ;)
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0