River monsters

Jag är trött, blir ni förvånade?
Hade tänkt kolla på river monsters nu om några minuter, sedan förhoppningsvis sova.
Det som jag tycker blir så konstigt när jag mår såhär och sover, det är att jag inte kommer ihåg de flesta av mina drömmar.
Jag är en människa som drömmer hur mycket som helst i vanliga fall, om allt möjligt konstigt. Både roliga och mardrömmar. Och det saknar jag faktiskt. För jag gillar att drömma iväg.
Så när jag vaknar, så känns det som att något fattas.

förstår ni ens vad jag menar?

Imorgon ska Lillgrisen åka till sin far igen och karln ska ut och fiska.
Så imorgon ska jag först umgås och ha roligt med Lillgrisen, sedan när han har åkt, så ska jag kolla på tre kronor och halvsova. (Dock somnar jag säkert!)
Ska däremellan ta mig till affären och handla mys tills kvällen (Godis, chips, cola osv alltså!) och sedan ska jag hyra en film.
För jag ska ha myskväll med min karl, jag behöver det.
Nu är det ju dessutom mörkt om kvällen, så då får jag användning av alla ljus! Mysipys.
Är ju i alla fall en positiv grej med hösten!

Kommer kanske lite höstbilder imorgon. Knäppte lite kort när jag var påväg hem från dagis idag! :)
Får se hur det vart, använder ju bara mobilen så....

Men nej, nu har jag bråttom till tvn, soffan och täcket. Och framför allt.... min karl! <3

Bye

Kommentarer
Postat av: Filippa

Hoppas du får en mysig helg :)

2010-09-23 @ 23:41:14
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0