Nya handskar

Lite uppdatering om min dag idag kanske? :)
Förmiddag spenderade jag i soffan, medan Lillgrisen lekte.
Sedan promenerade vi till dagis och sedan mötte jag upp sz på stan.
Köpte mig ett par handskar för 20kr, billigt och bra. Sköna är dem! :)
thggnc
Inte jätte fina, men sköna. =)
Sedan traskade vi till verksamheten och gjorde köttfärssås och spaghetti! NomNom!
Efter en stund kom L och hennes nykläckta lilla P. MYSPYS!
Jag ville sno med honom hem, men det fick jag inte.
Var riktigt mysigt att gå runt med en bebis på axeln och sniffa in den ljuvliga bebisdoften.
Han är så söt lilla kotten! :) Var dessutom trevligt att träffa L igen! :)

Efter det gick jag och hämtade Lillgrisen, tog en promenad hem en snabbis och drack mjölk och släppte in katten.
Sedan gick vi hem till karlns mor och åt mat och drack en kopp kaffe.
Sedan gick vi en promenad till netto och handlade kassler! :)

Efter det gick vi hem och gjorde iordning Lillgrisen för kvällen och stoppade han i säng.
Utan ett ljud somnade han nog på direkten. Stackarn är lite förkyld nu, så han blir lättare trött.
Efter det har jag inte gjort så mycket. Pratat med finaste karln i telefon och bara suttit här framför datorn.
Tänkte vika lite tvätt inom kort till noterna av nordman.

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0