Nervös? :S

Äntligen är jag klar för kvällen. Finns inget kvar jag kan göra idag.
Tårtan ska jag göra klar imorgon, så inte grädden blir äcklig.
Ballongerna ska blåsas upp imorgon, så inte luften pyser ut.
Så ja. ÄNTLIGEN kan jag pusta ut lite grann.

Men jag måste ju erkänna, jag är nervös.
Men varför är jag nervös?
Lillgrisen kunde knappt bry sig mindre liksom, han fattar ju inte det där ordentligt än.
men ändå. Hahah.

Det här året är värre än förra. För nu är han med mer och förstår mycket mer.

Men det här ska bli en bra födelsedag, det vet jag. <3

Kommentarer
Postat av: CLASSY - UNG BLIVANDE MAMMA!

Men så roligt, grattis till han :)

Det förstår jag att du vill, men han kommer säkert få de jätte bra tror jag :)



Här är det bara bra, gjort idag då?

2010-09-16 @ 00:23:11
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0