mår bättre?

Om jag mår bättre nu? Nej, inte alls faktiskt.
Efter dagispromenaden, gick Lillgrisen och la sig. Och jag satt mig i soffan och läste ut min bok.
Så kommer väl en "redovisning" om den vid ett senare tillfälle antar jag. 

Just nu är Lillgrisen och karln i affären och köper ingredienser till tårtan och muffinsen. Även behövligheter som ballonger och presentpapper! :)
Skönt att få en "ensamstund" nu. Behövs känner jag.
Så jag kan agera människa när de är tillbaka igen.

Har redan tagit en dusch idag för att skölja av mig lite ångest. Men blir nog ännu en dusch ikväll tror jag.
Känns bäst så.
Vad som utlöste ångesten idag?
Jag tror att det var allt tjat om det där jävla valet!
Jag gillar inte att samtala om det. Jag har min åsikt, PUNKT!
Ingen har med den att göra, absolut inte människor jag inte känner.
Så jag tror jag kände mig pressad, instängd.

Men, men. Snart är valet klart och jag slipper i alla fall det på ett tag!

Hoppas ni har en bättre dag.
gammalt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0