känslor

Hur ska jag stå ut ända tills på torsdag?
Jag kommer ha tråkat ihjäl mig innan karln ens hinner tänka mitt namn. Hahah.
Nej, nu ska jag inte vara sådan. Men ja. Jag har brutalt tråkigt.
Och nej, jag vet att min karl saknar mig, så labil är jag inte.... än. ;)
Hahah. nej, nej, nej. Jag bara fånar mig.

Kommer vara en annan sak att vara utan honom när jag åker till dalarna, jag kommer ha så fullt upp.
Och absolut inte ha tråkigt! :)
Självklart kommer jag att sakna honom, men då räcker det att kolla ner på min vänstra hand. våran ring.
Allt känns oftast mycket lättare då, jag vet att du inte behöver vara vid mig för att älska mig.
Jag är säker på våra känslor, även när jag mår som sämst.

Kommentarer
Postat av: sussi

fint=) <3

2010-09-30 @ 08:07:48
URL: http://s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0