Kaffe

Jag har i stort sett druckit kaffe sedan jag vaknade. Det är inte okej.
för ni vet väl att koffein är ångestframkallande när det går ur kroppen?
Jag som inte har mått okej idag, men... Är väl bara att fortsätta dricka kaffe tills jag går och lägger mig.
Jag blir ju inte pigg av kaffe, så kan ju gå och lägga mig direkt efter  att jag druckit det, som tur är.

Om en stund kommer min Lillgris hem, är nyfiken på hur han reagerar på sitt rum! =)
Jag har ju inte bara skruvat ihop en ny säng åt honom, utan jag har ju tagit bort hans gamla säng och extrasängen som stod där inne. Möblerat om lite grann, plus att han har fått en "gunggrej". Svårt att förklara. Typ som en gunghäst, fast det är ingen häst. Utan bara en plastgrunka. haha. Och ni förstod massor? ;)

Ni vet filmen som jag hyrde igår!
dfgs
Den var faktiskt helt okej. dock tycker jag det är läskigt med barn i sådana här filmer. Det gör allt så mycket läskigare. Haha.
Men jag tyckte att den var bra, står dessutom att det är en sann berättelse, och det gör det ju ännu läskigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0