Hemma igen

Så, nu har jag kommit hem :)
Har haft det trevligt, druckit massa kaffe och bara tjötat.
Trivs väldigt bra med karlns mor och jag tror faktiskt hon trivs med mig också.
Ja, man kan ju alltid hoppas. Hahah.
Men annars skulle hon väl kanske inte umgås så mycket med mig om hon tyckte att jag var förfärlig. ;) Heheh.
Gick ut i tofflor, så nu är mina tår jätte kalla. Dumt av mig!
Vill ju att det fortfarande ska vara sommar. Suck! :(

Javisst ja. Dietisten ringde mig förut. Så fick en tid på tisdag redan. Klockan 13.00 =)
Skönt, kanske man kan få lite råd och tips om hur jag ska kunna gå upp i vikt.

Har ni haft en bra kväll?

Bye

Kommentarer
Postat av: ebba

sv; jodet är bra :) gör du?

2010-09-03 @ 23:17:12
URL: http://ebbaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0