Godmorgon

Godmorgon, eller ja. Jag gick upp för en stund sedan.
Tror jag lyckades med att mysa till det igår, för han sa faktiskt att jag gjort det mysigt när han kom hem! :)
Hade jag vetat närmare när han skulle komma, så hade jag släckt ner i lägenheten och tänt ljusen.
Men men. Vi tände inne på rumsbordet medan vi kollade på film! :) Mys!
Vi kollade ju som sagt bara på american pie the book of love, och jag skrattade.
Jag gillar american pie-filmerna, låg humor men ändå på sitt speciella lilla vis.
Den är ju långt ifrån så bra som de första filmerna, men helt okej!
gfdfb
Nu sitter jag och dricker kaffe och äter en ostsmörgås. Fint det!
Karln åkte till ikea för en liten stund sedan. =)
Så ja, ensam i stora lägenheten igen. Varför känns den så mycket större när jag är ensam? Haha.
Men jag tänkte faktiskt passa på att kolla på den andra filmen, som vi skulle sett igår.
Han kollade på den, men jag stensomnade som vanligt.
Är ju omöjligt att kolla på en film i sängen, på natten. Hahah.
Hoppas ni får en bra dag.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0